آموزش ریاضی

این وبلاگ در راستای ارائه مطالب آموزشی در زمینه ریاضی و خدمت بیشتر به معلمان و دانش آموزان عزیز می باشد.

آموزش ریاضی

این وبلاگ در راستای ارائه مطالب آموزشی در زمینه ریاضی و خدمت بیشتر به معلمان و دانش آموزان عزیز می باشد.

نمونه سوال ریاضی پایه نهم نوبت دوم (جویا مجد)

سری اول 

سری دوم

سری سوم

سری چهارم

سری پنجم

نظرات 2 + ارسال نظر
سیاوش اسدی نژاد جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 20:10

سلام اقای مرادیممنون سوالات خوبی بودند.امیدوارم فردا هم امتحان خوبی داشته باشیم.

سلام
من هم امیدوارم ...

مهران یاراحمدی دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 23:48

خسته نباشی اقای مرادی ممنون بابت سوال های خوب شما ممنون من کلاس 7 با شما بودم و امسال 9 میرم دارم تمرین می کنم ممنون

سلام ... سپاسگزارم
موفق باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد