آموزش ریاضی

این وبلاگ در راستای ارائه مطالب آموزشی در زمینه ریاضی و خدمت بیشتر به معلمان و دانش آموزان عزیز می باشد.

آموزش ریاضی

این وبلاگ در راستای ارائه مطالب آموزشی در زمینه ریاضی و خدمت بیشتر به معلمان و دانش آموزان عزیز می باشد.

نفرات برتر فصل چهارم هفتم

نفرات برتر کلاس 701

نفرات برتر کلاس 702

نفرات برتر کلاس 703

نظرات 3 + ارسال نظر
sepehr tahmasebi شنبه 4 دی‌ماه سال 1395 ساعت 09:27

سلام استاد
ممنون بابت نفرات برتر

سلام خواهش میکنم

fardad شنبه 4 دی‌ماه سال 1395 ساعت 09:40

اقا ببخشید من چند شدم؟

فرداد جان فردا برگه هارو تحویل میدم

علی ملکی شنبه 4 دی‌ماه سال 1395 ساعت 10:54

استاد با عرض تشکر من باید چیکار کنم تا نمره مو بودم نمی تونم تا بهمن صبر کنم

فردا تحویل میدم برگه هارو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد