آموزش ریاضی

این وبلاگ در راستای ارائه مطالب آموزشی در زمینه ریاضی و خدمت بیشتر به معلمان و دانش آموزان عزیز می باشد.

آموزش ریاضی

این وبلاگ در راستای ارائه مطالب آموزشی در زمینه ریاضی و خدمت بیشتر به معلمان و دانش آموزان عزیز می باشد.

پیدا کردن روز و ماه تولد افراد


١-ماه تولد خود را در ۵ ضرب کند.

٢- به حاصل آن عدد ٧ را اضافه کنید

٣- بعد در ۴ ضرب نماید.

۴-به حاصل عدد ١٣ را اضافه کرده و دوباره در ۵ ضرب نماید .

۵-بعد روز تولد خود را به حاصل اضافه کرده و جواب را به شما بگوید.


حال شما با یک عمل تفریق ساده می توانید بگویید

شخص مورد نظر در چه ماه و روزی متولد شده است.


کلید : کافی است عدد ٢٠۵ را از حاصل کم کنید .

 در اینصورت ارقام یکان و دهگان عدد حاصل نشانگر

روز تولد ورقم یا ارقام بعدی نشانگر ماه تولد خواهد بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
pouya yousefi چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:36

سلام اقا یوسفی هستم اگه میشه سوالاتی رو که در کلاس جبرانی گفته بودین رو در اینجا بزارین چون بچه ها سوالات رو از روی تخته پاک کردن باتشکر یوسفی

علی دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 21:17

سلام اسکندری هستم.من ازریاضی متنفربودم ولی باسایت شما به ریاضی علاقه پیدا کردم .شاگرد کلاس 7/4دبیرستان تزکیه

parham یکشنبه 4 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:40

سلام آقا پرهام رضا قلی زاده هستم دبیرستان تزکیه هفت سه بودم اومدم هفت یک دیگه شما معلمم نیستین ناراحتم

sina saremi چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 17:00

جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد